زمان واریز یارانه معیشتی اسفند ماه ۱۳۹۹ مشخص شد

زمان واریز یارانه معیشیتی اسفندماه ۱۳۹۹ طبق روال ماه‌های گذشته ۱۰ اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌گردد و آخرین آخرین مرحله یارانه معیشتی کرونا نیز در این ماه واریز خواهد شد.

زمان واریز یارانه معیشتی اسفند ماه ۱۳۹۹

یکتا مگ | سرویس اخبار – مرحله جدید یارانه معیشتی اسفند ۹۹ ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ به حساب واجدین شرایط یارانه معیشتی واریز می‌گردد.

کمک‌های معیشتی به‌تناسب بعد افراد خانوار پرداخت خواهد شد، به‌گونه‌ای که برای خانوارهای یک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دونفره ۱۰۳ هزار تومان، سه‌نفره ۱۳۸ هزارتومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام خواهد شد.

آنچه در این مطلب می خوانید:

زمان واریز یارانه معیشتی اسفند ماه ۱۳۹۹

این سه یارانه در آخرین ماه سال نیز تکرار می‌شود.

یارانه معیشتی

شانزدهمین مرحله یارانه معیشتی از دی ماه پارسال به صورت مرتب در روز دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است و پیش‌بینی می‌شود در آخرین ماه امسال نیز این زمان‌بندی رعایت شود.

مبلغ این یارانه برای خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

یارانه‎ نقدی

همانند یارانه معیشتی واریز یارانه نقدی نیز منظم شده و از سال قبل در روز بیستم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

قرار است صد و بیست و یکمین مرحله یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی در روز بیستم اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

آخرین مرحله یارانه معیشتی کرونا

قرار بود به ۳۴ میلیون نفر یارانه معیشتی کرونا پرداخت شود که دو مرحله آن در ماه‌های آذر و دی واریز شد. با واریز سومین مرحله آن در امشب فقط یک مرحله دیگر باقی می‌ماند که در اسفند پرداخت می‌شود.

از آنجایی که زمان واریز سه مرحله یارانه کرونا در روزهای پایانی هر ماه بوده به نظر می‌رسد آخرین مرحله آن نیز در هفته پایانی سال پرداخت شود.

صد و بیستمین مرحله یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی در روز دوشنبه بیستم بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید