ویژگی های دختر خوشگل و جذاب و راهکارهایی برای زیباتر شدن + عکس

دختر خوشگل و جذاب می‌تواند ویژگی‌های ظاهری و باطنی متعددی داشته باشد که در این بین برای جذابیت هر چه بیشتر، ویژگی‌هایی مثل مهربانی، داشتن لبخند زیبا و صمیمی بودن با دیگران، اهمیت زیادی دارد. در ادامه عکس هایی از دختران خوشگل و جذاب قرار داده ایم.

دختر خوشگل و جذاب

یکتا مگ | سرویس سرگرمی – زیبایی در بین تمام افراد دنیا اهمیت زیادی دارد. حتی بسیاری از افراد برای بدست آوردن زیبایی دست به انواع عمل‌های جراحی می‌زنند. این یک واقعیت است که بیشتر ما در برخورد اول با یک شخص غریبه، زیبایی ظاهری وی را ملاکی برای ارزیابی شخصیت او قرار می‌دهیم و همین امر باعث می‌شود که زیبایی ظاهری مخصوصا در بین خانم‌ها و دختران جوان طرفداران بیشتری داشته باشد. به راستی یک دختر خوشگل چه ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد؟! این سوالی است که در ادامه پاسخ آن را در می‌یابید.

ممکن است بسیاری از این ویژگی‌ها را حتی تا به حال نشنیده باشید، اما در پایان با خصوصیات یک چهره زیبا و جذاب، آشنا می‌شوید.

آنچه در این مطلب می خوانید:

دختر خوشگل و جذاب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بسیاری از دختر خانم‌ها زیبایی و جذابیت را در آرایش‌های غلیظ و پوشیدن لباس‌های زننده و خاص می‌دانند، درصورتی‌که این گونه نیست. برای آنکه بتوانید جزء دختر خانم‌های با شخصیت و محترم باشید، علاوه بر این که باید در حد منطقی و معقول به ظاهرتان رسیدگی کنید و آنچه برازنده شماست بپوشید، باید ذهن و رفتار زیبایی هم داشته باشید. در ادامه فاکتور‌های اصلی جذابیت و زیبایی را که داشتن آن‌ها می‌تواند از شما یک دختر خوشگل بسازد، ذکر می‌کنیم.

۱. لبخند زیبایی داشته باشید

لبخند زیبا یکی از فاکتور‌های اصلی دختر خوشگل برای زیباتر بودن است که به هیچ عنوان نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. این لبخند در صورتی باعث زیبایی می‌شود که فرد از دندان‌های منظم و سفیدی برخوردار باشد. با این وجود هر چهره‌ای الزاما با لبخند زیبا نیست. چهره‌هایی که حالت‌هایی از شادی، انرژی و آشنایی و خودمانی بودن را به نمایش می‌گذارند، جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

این یک واقعیت است که حالت چهره شما بسیار مهم‌تر از لباس‌هایی است که به تن می‌کنید. زمانی که فرد لبخند زیبایی داشته باشد و این لبخند را نثار دیگران کند، ناخودآگاه به دیگران حس زیبایی خود را القا می‌کند و چه چیز از این بهتر؟! لبخند زدن هزینه‌ای ندارد. پس اگر جذابیت چهره‌تان با لبخند زدن دو چندان می‌شود، آن را دریغ نکنید.

عکس دختر خوشگل و جذاب

۲. اعتماد به نفس یک اصل کلی برای دختر خوشگل و جذاب

داشتن باور زیبایی می‌تواند به نحو موثری بر زیبایی ظاهری شما، تاثیر بگذارد. برای اینکه این باور را در خود تقویت کنید، باید هر روز مقابل آینه بایستید و این جمله جادویی را با خود تکرار کنید: «من دختر خوشگل و جذابی هستم». اگر این تمرین را هر روز انجام دهید، بعد از مدتی این جمله را از زبان اطرافیانتان نیز خواهید شنید. داشتن یک نگرش مثبت نسبت به ظاهر خودتان باعث می‌شود زیبا دیده شوید؛ بنابراین در درجه اول باید به خودتان بها دهید، برای خود ارزش و احترام قائل شوید و احساس زیبا بودن داشته باشید. با این کار در نهایت خودتان و دیگران به این باور می‌رسید که شما جذاب و چشم نوازید.

۳. مهربان بودن باید ویژگی ذاتی شما باشد

بدانید راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و چهره زیباست. اگر شما در یک مکان با دو فرد کاملا متفاوت باشید حاضرید کدام یک را برای هم‌صحبتی و دوستی انتخاب کنید؟ اولی دختری بسیار زیبا، اما بداخلاق، مغرور و غرغرو و دومی دختری با چهره معمولی، اما بسیار مهربان و خوش صحبت. مسلم است که هرکسی ترجیح می‌دهد با کسی همنشین باشد که اخلاق خوبی داشته باشد. قطعا یک فرد مهربان، دوست داشتنی‌تر است. دیگران هم همین حس را دارند و بیشتر تمایل دارند در کنار فردی قرار بگیرند که بامحبت و صمیمی باشد.

پس به جای اینکه وقت با ارزش خود را صرف به دست آوردن زیبایی‌های مصنوعی کنید، بهتر است روی ویژگی مهربانی و خونگرمی خود، تمرکز کنید. این ویژگی به راحتی از شما یک دختر جذاب می‌سازد.

۴. همواره تمیز و آراسته باشید

هیچ‌کس از یک دختر ژولیده که میانه خوبی هم با مسواک زدن ندارد، خوشش نمی‌آید. برای اینکه یک دختر خوشگل و جذاب باشید باید به نظافت شخصی خود اهمیت دهید. سعی کنید همیشه آراسته باشید. آراستگی به معنای آرایش بی‌ حد و مرز نیست. همین که همیشه تمیز باشید و بوی خوبی بدهید، نصف مسیر جذابیت را طی کرده‌اید. مسواک زدن مرتب، دوش روزانه، تمیز و مرتب بودن مو‌ها و … همگی باعث جذابیت بیشتر شما می‌شود. پیشنهاد می‌شود روزانه آب بیشتری بنوشید و همچنین از یک کرم مرطوب کننده، استفاده کنید.

عکس عکس دختر خوشگل و جذاب برای پروفایل

۵. پشت سر دیگران حرف نزنید

همیشه گفته‌اند غیبت کردن کار بدی است، اما اگر بدانید این کار چه تاثیر منفی روی نگرش دیگران از شما دارد، هرگز آن را انجام نمی‌دهید. بهتر است به جای بدگویی و دیدن نقطه ضعف طرف مقابل، نقاط مثبت او را ببینید. قطعا هر فردی به نوبه خود ویژگی‌های مثبتی نیز دارد. گفتن ویژگی‌هایی که در دیگران دوست می‌دارید می‌تواند شما را به یک دختر جذاب تبدیل کند. این کار باعث می‌شود حس اعتماد دیگران را به خود جلب کنید. کم کم اطرافیان شما به این نتیجه می‌رسند که هیچ وقت نظر بدی نسبت به دیگران ندارید. یک دختر خوشگل و جذاب هرگز پشت سر دیگران به خصوص در جمع‌های دوستانه، بدگویی نمی‌کند.

فاکتورهای ظاهری زیبایی دختر خوشگل و جذاب چه می‌گویند؟

اگر بخواهیم رفتار را نادیده بگیریم و تنها به زیبایی ظاهری توجه کنیم، می‌توانیم بگوییم بر اساس معیار‌های جامعه ما، یک فرد زیبا قد بلندی دارد، پوستی گندمگون و صاف بدون هیچ گونه لک و کک و مک، چشمان درشت و ابروانی کشیده دارد. لب‌های قرمزرنگ و برجسته را هم نمی‌توان در این بین نادیده گرفت. گونه‌های برجسته و بینی باریک و کوچک هم از فاکتور‌های زیبایی است. اگر دقت کرده باشید اکثر مدل‌های مشهور این ویژگی‌های ظاهری را دارند.

یک دختر خوشگل از لحاظ ظاهر، قد بلند و اندام متناسبی دارد به گونه‌ای که نه چاق است و نه لاغر و در نهایت یک دختر خوشگل لباس‌های زیبایی به تن می‌کند. لباس‌هایی که در عین زیبایی، با مد روز نیز مطابقت داشته باشد.

عکس دختر

اما چرا زیبایی اهمیت دارد؟

زیبایی در جوامع گوناگون، متفاوت است. به عنوان مثال بینی پهن در جامعه ما زیبا نیست، اما در کشور گینه نماد زیبایی و جذابیت است. به طور کلی زیبایی به مجموعه‌ای از خصوصیات گفته می‌شود که احساس خوشایندی را در ذهن به وجود آورده و باعث جذابیت شود. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که از زیبایی بیشتری برخوردار هستند، در جامعه نسبت به سایرین موقعیت‌های شغلی مناسب‌تری بدست می‌آورند و به همین دلیل درآمد بالاتری هم دارند. شاید علت این باشد که زیبایی به دنبال خود اعتماد به نفس بیشتری می‌آورد و همین موضوع باعث می‌شود در جامعه موفق‌تر باشند.

سخن آخر

در اینکه زیبایی صورت برای بهتر دیده شدن اهمیت دارد، شکی نیست، اما اگر یک فرد اخلاق و رفتار مناسبی نداشته باشد، دیگر آن چشمان شهلا و لب‌های زیبا جلوه‌ای برای طرف مقابل ندارد؛ مهربانی و خلق و خوی نیکوست که می‌تواند از شما یک دختر جذاب بسازد؛ دختری که شاید به سختی بتوان آن را نادیده گرفت. پس در درجه اول باید نگاه زیبا داشت تا بتوان دیگران را به سمت خود جذب کرد.

امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید. نظر شما چیست؟ شما زیبایی را در چه چیزی می‌بینید؟! نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبان یکتا مگ به اشتراک بگذارید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید