زمان واریز یارانه آذرماه ۱۳۹۹ اعلام شد + کسر ششمین قسط وام کرونا

زمان واریز یارانه آذرماه ۱۳۹۹ در ساعت ۲۴ چهارشنبه اعلام شد و در این ساعت به‌حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل‌برداشت است. همچنین ششمین قسط وام کرونا از یارانه آنها کم می‎شود.

زمان واریز یارانه آذرماه ۱۳۹۹

یکتا مگ | سرویس اخبار – یک‌صد و هجدهمین مرحله یارانه نقدی در روز پنج‌شنبه ۲۰ آذرماه ۱۳۹۹ به‌حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل‌برداشت خواهد شد.

همچنین سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد یارانه معیشتی آذرماه دوشنبه ۱۰ آذرماه به‌حساب سرپرستان خانوار مشمول این طرح واریز می‌شود.

زمان واریز یارانه آذرماه

از جمله نکات جالب توجه پیرامون مبلغ یارانه نقدی، ثابت ماندن مبلغ آن یعنی ۴۵۵ هزار ریال به ازای هر نفر در ماه است. با این یادآوری بد نیست بدانید طی حدود ۹ سال گذشته هر مشمولی که بدون تغییر در صف دریافت یارانه نقدی بوده است تاکنون رقمی بالغ بر ۴ میلیون و ۸۲۳ هزار تومان یارانه دریافت کرده است.

آن‌گونه که مهر گزارش داده، اکنون نزدیک به ۷۷ میلیون نفر در هرماه یارانه دریافت می‌کنند که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه در بر دارد.

گفتنی است، با توجه به الزام قانونی و اراده دولت برای غربالگری یارانه بگیران، حذف یارانه اقشار مرفه و دهک‌های بالای درآمدی از «یارانه شهریورماه» آغاز شد و به‌احتمال زیاد صف یارانه بگیران برای دریافت یارانه نقدی آذرماه خلوت‌تر از ماه‌های گذشته خواهد شد اما هنوز اظهارنظری رسمی از سوی مسئولان از جمله ستاد تبصره ۱۴ و سخنگوی دولت مبنی بر تعداد حذف شدگان در ماه‌های آبان و آذر ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: زمان واریز یارانه معیشتی آذرماه ۱۳۹۹ اعلام شد

کسر ششمین قسط وام کرونا

لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که مقرر شده است اقساط تسهیلات یک‌میلیون تومانی از یارانه افراد کسر شود.

بر این اساس هرماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه هر خانوار کسر شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۰ ماه در نظر گرفته شده است. البته برای جزئیات بیشتر در مورد کسر اقساط باید بانک‌ها پاسخگو باشند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید