مدل لباس عروس جدید و مدل لباس عروس پرنسسی و گیپور

مدل لباس عروس گیپور و مدل لباس عروس پرنسسی از مدل های پرطرفدار می‎باشد، داین مقاله سعی کرده ایم جدیدترین و شیک ترین مدل ها را برای شما تهیه کنیم.

مدل لباس عروس جدید و مدل لباس عروس پرنسسی و گیپور

یکتا مگ | سرویس مد – لباس عروس یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که یک خانم در طول عمر خود بر تن می‌کند پس دقت در انتخاب مدل آن بسیار مهم است . اگر در شرف برگزاری مهم‌ترین مراسم زندگی‌تان هستید بهتر است کمی بیشتر درباره انتخاب لباس عروستان دقت کنید و لباس عروستان را از میان مدل‌های مختلفی که ما در اختیارتان قرار می‌دهیم هم می‌توانید انتخاب کنید .

لباس عروس مدل‌های متنوعی دارد که هرروز سبک‌های جدیدتری نیز به آن اضافه می‌شود . این روزها اکثر لباس‌های عروس به سبک لباس‌های آستین‌دار روانه بازار می‌شوند که در این مطلب نمونه‌هایی از مدل‌های لباس عروس آستین‌دار را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

مدل لباس عروس

تصور کنید در جشن عروسی‌تان، به‌جز شما شخص دیگری با یک لباس سفید و جذاب بلند شرکت کرده است! احساس شما در آن لحظه چیست؟ احتمالاً نیمی از لذت جشن در کسری از ثانیه مقابل چشمانتان دود می‌شود! بهتر است از قبل این احتمال را در نظر بگیرید و با جدیدترین ترندهای دنیای مدل لباس عروس آشنا شوید.

انتخاب لباس برای اتفاق‌های مهمی مثل مراسم ازدواج، همان‌قدر که می‌تواند شیرین و لذت‌بخش باشد، ریسک‌پذیری بالایی هم دارد و می‌تواند مهم‌ترین شب زندگی شمارا تحت تأثیر قرار دهد.

تا دههٔ گذشته، هرچند سال یک‌بار، مدل خاصی از لباس عروس، همه‌گیر می‌شد. برای مثال مدل‌های دکلته با دامن پفی، در دهه گذشته به یک ترند بی‌رقیب تبدیل‌شده بود و پیدا کردن مدلی غیرازاین، کار تقریباً غیرممکنی حساب می‌شد. اما اخیراً طراحان لباس، رویکرد خلاقانه‌تری را در طراحی و تولید لباس عروس به کار گرفته‌اند و می‌کوشند تا تفاوت‌های فرهنگی و سلیقه‌ای را در تولیدات خود در نظر بگیرند. در سال گذشته، اتفاق‌های مهم و برجسته‌ای مثل ازدواج سلطنتی مگان مارکل و یا جشن‌های هندی و آمریکایی پریانکا چوپرا، تأثیر به سزایی در شکل‌گیری ترند های لباس عروس سال 2019 داشته‌اند.

برای انتخاب یک لباس عروس مناسب، گاهی هفته‌ها و حتی ماه‌ها زمان لازم است تا موردی که انتخاب می‌کنید، با فرم هیکل، قد و رنگ پوست شما متناسب باشد. لباس عروس‌های پف دار و پرچین به سبک فانتزی‌های دوران کودکی، نمی‌توانند انتخاب مناسبی برای همه باشند، از طرفی همهٔ فرم های بدنی هماهنگی خوبی با لباس‌های چسبان و مدل ماهی ایجاد نمی‌کنند.  علاوه بر آن، مدل آرایش موها، تاج و آرایش چهرهٔ عروس نکات مهمی هستند که باید هماهنگی کافی با لباس عروس را داشته باشند.

جدیدترین مدل لباس عروس

مدل لباس عروس جدید

مدل لباس عروس آستین دار جدید و شیک

مدل لباس عروس آستین دار جدید و شیک

لباس عروس بدون پف شیک

مدل لباس عروس قد بلند

مدل لباس عروس قد بلند

لباس عروس دخترانه

لباس عروس پرنسسی

مدل لباس آستین دار شیک

Wedding Dress

Wedding Dress

لباس مخصوص عروس های شیک

مدل لباس عروس 2021

مدل لباس عروس 2021

مدل لباس عروس پف دار

مدل لباس عروس ساده

مدل لباس عروس دکلته و یقه دلبری

بیشتر بخوانید: ویژگی های دختر خوشگل و جذاب و راهکارهایی برای زیباتر شدن

سخن آخر

لباس عروس، یکی از رؤیایی‌ترین پوشش‌هایی است که بانوان در طول زندگی بر تن می‌کنند و خاطره‌انگیزترین شب زندگی خود را جشن می‌گیرند. پوشیدن لباس عروسی، شیرین‌ترین لحظات زندگی عروس و داماد را تشکیل می‌دهد و به همین خاطر، در طراحی و دوخت و انتخاب و خرید آن، برخلاف دیگر لباس‌ها، بسیار دقت می‌شود.

برخلاف تصور خیلی‌ها که فکر می‌کنند این جامه فاخر و به‌یادماندنی، بهتر است باز و اصطلاحاً خیلی غربی باشد تا شیک و جذاب به نظر برسد، اما روندهای جدیدی که در طراحی و دوخت و محبوبیت پوشاک پوشیده جذاب در کشورهای مختلف جهان به وجود آمده، نشان‌گر این واقعیت است که می‌توان البسه خاطره‌انگیزترین شب زندگی را با طرح‌های: پفی، اسکارلت اوهارایی یا پورنووایی، با طرح‌ها و نقش‌های مفهومی و فوق‌العاده جذاب پوشیده همراه کرد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید