مدل تخت و کمد نوزاد و سرویس خواب کودک

مدل تخت و کمد نوزاد و سرویس خواب کودک زیادی وجود دارد که شما باید برای انتخاب و چیدمان آن باید نهایت دقت و وسواس را به کار برید تا زیباترین دیزاین را داشته باشید.

مدل تخت و کمد نوزاد و سرویس خواب کودک

یکتا مگ | سرویس خانه‌داری – این روزها انواع مدل کمد نوزاد وجود دارد و دارای تنوع فراوان است؛ اما انتخاب کمدی که مناسب با فضای اتاق کودک شما باشد کار را کمی سخت می‌کند. شما برای انتخاب کمد سیسمونی نوزاد خود می‌توانید کمدی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ فضای اتاق باشد و از همه مهم‌تر با سایر وسایل شما همخوانی داشته باشد و یا ست باشند.

آنچه در این مطلب می خوانید:

مدل تخت و کمد نوزاد

سرویس خواب کودک نوجوان از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازها در سیسمونی نوزاد است که در خرید آن باید به کیفیت و سلامت محصول دقت بالایی داشت. یک سرویس کامل تخت و کمد نوزاد شامل تخت نوزادی که در طراحی‌های جدید همراه با باکس تعویض نوزاد است، کمد لباس و ویترین اسباب‌بازی می‌باشد. تخت‌های دومنظوره نوزاد و نوجوان با داشتن باکس تعویض نوزاد برای راحت بودن مادر و قابلیت جدا شدن آن از تخت برای نوجوانی فرزندتان یک انتخاب کاملاً مناسب و به‌صرفه‌تر در میان مدل‌های مختلف تخت خواب نوزاد می‌باشد.

دکوراسیون اتاق نوزاد

دکوراسیون اتاق نوزاد ازجمله موارد مهم قبل از تولد نوزاد به شما می‌رود درنتیجه برای چیدمان آن باید نهایت دقت و وسواس را به کار برید تا زیباترین دیزاین را داشته باشید. برای این کار ابتدا آنچه را که در ذهن دارید و متناسب با فضا بر روی کاغذ پیاده‌سازی کنید و هر تک‌هایی که مدنظر می‌باشد را در جای واقعی خود قرار دهید؛ اما بدانید در یک اتاق ضروری‌ترین لوازم جهت چیدمان، تخت و کمد نوزاد می‌باشد زیرا علاوه بر تأثیرگذاری بی‌نظیرش باعث پر دیده شدن اتاق‌خواب می‌شود. تخت و کمد نوزادی را که انتخاب می‌نمایید باید راحت و جادار باشد مخصوصاً کمد آن‌که برای قرار دادن بسیاری از لوازم واجب کودک کاربرد فراوان خواهد داشت.

بعد از به نتیجه رسیدن برای مدل تخت و کمد نوزاد و مشخص کردن تعداد تکه‌های مصرفی حال باید سراغ انتخاب و خرید مدل تخت و کمد موردنظر خود بروید و به هنگام خرید کیفیت را در اولویت قرار دهید. تا زمانی که فرزند شما کوچک است از تخت‌های محافظ دار کمک بگیرید ترجیحاً حفاظ‌های تخت اگر ثابت باشد بسیار بهتر خواهد بود و ازلحاظ امنیتی نیز خطری کودک شمارا تهدید نخواهد کرد.

نمونه‌هایی از جدیدترین و شیک‌ترین مدل سرویس خواب نوزاد

شیک‌ترین مدل سرویس خواب نوزاد

مدل سرویس خواب کودک

مدل کمد کودک

مدل کمد کودک

مدل تخت و کمد نوزاد دختر

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

مدل تخت و کمد نوزاد فانتزی

مدل تخت و کمد نوزاد با تم بنفش

تم صورتی دخترانه

مدل تخت و کمد نوزاد با رنگ صورتی

تم نارنجی پسرانه

مدل تخت و کمد نوزاد با رنگ نارنجی

ست تخت و کمد پسرانه

ست تخت و کمد نوزاد پسر

ست آبی اتاق کودک

ست آبی اتاق کودک و نوزاد

ست آبی اتاق کودک و نوزاد

تخت و کمد نوزاد سبز

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

مدل تخت و کمد بچگانه

مدل تخت و کمد نوزاد و سرویس خواب کودک

سرویس نوزاد

سرویس سیسمونی دخترانه

سیسمونی شیک

مدل تخت و کمد نوزاد ارزان

سخنی در مورد مدل تخت و کمد نوزاد

عامل مهم هنگام چیدن هر اتاقی داشتن درک و بازتاب چیدمان در استفاده از فضا است. مثلا دو کاناپه رو به روی همدیگر از لحاظ تقارن خوشایند است اما اگر اولین کاری که هنگام نشستن روی کاناپه انجام می دهید تماشای تلویزیون باشد ایده آل نیست. درباره اینکه چه کاری می خواهید در آن فضا انجام دهید، چه چیزی باید نزدیک و در دسترس باشد و چه مقدار از فضای اتاق را نیاز دارید فکر کنید. سعی کنید اتاق کودک خود را بصورت حرفه ای تزیین کنید زیرا در روحیه فرزندتان تاثیر به سزایی دارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید