مهمان امشب دورهمی جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و زمان پخش و تکرار مجدد

مهمان امشب دورهمی جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ علیرضا افتخاری خوانندهٔ خوش‌صدای اصفهانی است که زادهٔ ۱۰ فروردین ۱۳۳۷ به گفتگو با مهران مدیری پرداخته است.مهمان امشب دورهمی جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

یکتا مگ | سرویس چهره‌ها – برنامه پربیننده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ویژه‌برنامه دورهمی که آخر هفته‌ها پخش می‌شود از شبکه نسیم توانسته لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند.

برنامه امشب دورهمی با حضور علیرضا افتخاری است که در این برنامه ترانه‌هایی را نیز اجرا کرد.

ویژه‌برنامه دورهمی

ویژه‌برنامه دورهمی در ایام نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم پخش می‌شد، حال در ایام ماه رمضان ۹۹ همانند قبل به روال سابق برگشته و آخر هفته‌ها چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌شب‌ها روی آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود.

گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سؤالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.

مهمان امشب دورهمی جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

طبق اعلام صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی مهمان امشب دورهمی علیرضا افتخاری است. علیرضا افتخاری خوانندگی بیش از شصت آلبوم موسیقی را بر عهده داشته است و در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ نشان چهره‌های ماندگار شد. رسانه‌ها او را پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین خواننده ایران می‌دانند. به سبب خوانندگی در مقام‌ها و سبک‌های مختلف موسیقی پاپ و تلفیقی و سنتی لقب مرد هزارچهره موسیقی ایران را به وی داده‌اند.

ایرج خواجه امیری در مورد او می گوید: افتخاری، تنها ستاره‌ای است که در بعد از انقلاب ظهور کرده‌است.

زمان پخش و تکرار دورهمی

در انتها لازم به بیان است برنامه دورهمی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. تکرار دورهمی در ساعت‌های ۶ صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش خواهد شد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید