پیج اینستاگرام امیر تتلو باز هم مسدود شد! + علت مسدودیت

پیج اینستاگرام امیر تتلو با چهار و نیم میلیون فالوئر دوباره مسدود شد. امیر تتلو که این روزها حواشی زیاد برای خود ایجاد کرده بود و این روزها با استوری های عجیب‌وغریب خبرساز شده بود پیج اینستاگرام وی با ریپورت کاربران مسدود شد.

پیج اینستاگرام امیر تتلو باز هم مسدود شد!

یکتا مگ | سرویس چهره‌ها – امیر تتلو خواننده زیرزمینی که سالیان سال است وارد حواشی فضای مجازی شده است و روز به‌روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

در شب گذشته استوری های پیج تتلو و برخی فن‌پیج‌هایش محتوایی مبنی بر جذب دختران کم سن و سال برای دوستی با تتلو منتشر شده است، تحت عنوان شنیع «حرم‌سرا».

از این رو برخی روزنامه‌نگاران اهل ترکیه هم خواهان برخورد قضایی و ورود پلیس به ماجرا شده‌اند. کاربران ایرانی، اما پیشنهاد‌هایی مثل ریپورت دادند که خیلی کارگشا نیست.

به نظر می‌رسد از دیشب تا به امروز خیلی‌ها صفحه اینستاگرام تتلو را ریپورت و بلاک کردند، زیرا از امروز پیج اینستاگرام تتلو زا دسترس خارج‌شده است.

آنچه در این مطلب می خوانید:

پیج اینستاگرام امیر تتلو باز هم مسدود شد

پیج اینستاگرام امیر تتلو با ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار فالوور فعلاً مسدود شده و هنوز مشخص نیست که تتلو خودش موقتاً پیجشو بسته که خشم بقیه خاموش شود و نتونند بلاک و ریپورتش کنند و یا با ریپورت بقیه از دسترس خارج شده است.

پیج اینستاگرام امیر تتلو باز هم مسدود شد, پیج اینستاگرام امیر تتلو ریپورت شده است

توهین امیر تتلو به علی کریمی

ماجرا از آن قرار است که آرات حسینی، کودک فوتبالیست نابغه ایرانی که چند وقتی است به واسطه انتشار ویدیویی مربوط به مهارتش در فوتبال و گرفتن واکنش مثبت از لیونل مسی حسابی سر زبان‌ها افتاده و در رسانه‌ها مطرح شده است، در صحبت‌هایی نسبت به پرسپولیس و علی کریمی ابراز علاقه کرده و به نوعی دوست داشته کریمی هم مثل مسی او را تشویق کند و نسبت به عملکردش واکنشی نشان دهد، ولی چنین واکنشی از سوی جادوگر فوتبال ایران دیده نشد.

در این میان امیرحسین مقصودلو، یکی از فعالان خارج نشین فضای مجازی که به نام تتلو شناخته می‌شود نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و جمعیت پر تعداد دنبال کنندگان و هواداران او در واکنش به این ماجرا به صفحه علی کریمی حمله‌ور شدند.

تتلو با انتشار چند متن در صفحه شخصی خودش به نوعی سعی داشته آرات را دلداری داده و در سوی دیگر کریمی را بابت بی اعتنایی به آرات به غرور کاذب متهم کرده و اعلام داشته وقتی لیونل مسی از آرات تمجید می‌کند چرا یکی مثل علی کریمی برای او به اصطلاح کلاس می‌گذارد و خودش را در سطحی نمی‌داند که یک کودک مستعد را تشویق کند.

توهین امیر تتلو به علی کریمی

درخواست آرات از تتلو بعد از توهین تتلو به علی کریمی

او همچنین از پیام صادقیان هم نام برد که به تازگی به دلیل راه اندازی سایت شرط بندی با حکم محرومیت ۱۵ ساله از فعالیت‌های ورزشی روبرو شده و از کریمی سؤال کرد که چرا از صادقیان در قبال این حکم سنگین حمایت نکرده است.

این موضوع با واکنش سریع و تند تعداد زیادی از مخاطبین تتلو همراه شده و حمله‌ای دسته جمعی به صفحه شخصی کریمی ترتیب دادند و حتی او را با الفاظی تند و خارج از ادب خطاب کرده و در سوی مقابل هم عده‌ای از پرسپولیسی‌ها و طرفداران کریمی علیه تتلو و هوادارانش موضع گرفتند تا یک جنگ در فضای مجازی برای ساعاتی شکل بگیرد.

درخواست آرات از تتلو بعد از توهین تتلو به علی کریمی

با وجود اینکه تتلو در حمایت از آرات حسینی و پیام صادقیان وارد این بازی شده بود، ولی هر دو نفر با قراردادن عکس علی کریمی و حمایت از او به نوعی خودشان را از این ماجرا کنار کشیدند و این موضوع دلخوری تتلو و واکنش او را به همراه داشت که به گفته خودش بلاک کردن آرات حسینی هم یکی از آن‌ها بود.

دردسری که تتلو برای علی کریمی به وجود آورد

ماجرا تا جایی پیشرفت که تتلو در صفحه شخصی خود اعلام آتش بس کرده و از هوادارانش خواست از این ماجرا عبور کرده و آن را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش سحر قریشی به رفتار زشت و زننده اش با یک پاکبان

نکته جالب در این میان عدم ارائه کوچکترین واکنشی از سوی علی کریمی بود و او هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده است و بعد از این ماجراها آرات حسینی در صفحه خودش اعلام کرد که توسط علی کریمی بلاک شده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید