متولدین کدام ماه از خوش‌شانس‌تر و اقبال بهتری دارند؟

متولدین کدام ماه از خوش‌شانس‌تر و اقبال بهتری دارند سؤالی است که برای اکثر مردم پیش می‌آید و اکثراً زندگی خود را با شانس و اقبال گره می‌زنند و شانس (Chance) واژه‌ای باریشه فرانسوی است که به معنای بخت، اقبال و فرصت می‌باشد. شانس برای بعضی از افراد به معنای بهانه‌ای برای فرار از مسئولیت‌هاست؛ زیرا این افراد مدام در پی این هستند که حوادث و اتفاقات زندگی خود را مبتنی بر شانس و احتمالات بدانند و هیچ‌گونه تلاشی انجام ندهند.

متولدین کدام ماه از خوش‌شانس‌تر و اقبال بهتری دارند

یکتا مگ | سرویس سرگرمی – اما از سوی دیگر برای برخی عامل اتفاقات خوب است؛ یعنی تلاش می‌کنند تا بتوانند شرایط را طوری تنظیم کنند و جلو ببرند که اتفاقات خوبی برای آن‌ها رخ بدهد. شانس در فرهنگ‌های متفاوت معانی مختلفی دارد و در هر یک از فرهنگ‌ها به‌گونه‌ای تعبیر می‌شود.

از سوی دیگر شانس را می‌توان مسیرهای زیادی که برای رسیدن به موفقیت در مقابل شما قرار می‌گیرند نیز معنی کرد؛ زیرا هرچقدر تعداد مسیرهایی که بتواند شمارا به اهدافتان نزدیک‌تر بکند بیشتر باشد، بدون شک احتمال و شانس رسیدن به آن هدف برای شما بیشتر خواهد شد.

آنچه در این مطلب می خوانید:

متولدین کدام ماه از خوش‌شانس‌تر و اقبال بهتری دارند

در نگاه بعضی افراد شانس خارج از کنترل می‌باشد و در نگاه برخی دیگر توسط خود انسان ایجاد می‌شود. برخی افراد تمایل دارند این‌گونه فکر کنند که زندگی آن‌ها همه‌جوره تحت کنترل و اراده خودشان می‌باشد. به همین دلیل است که زمانی که درباره شانس با آن‌ها صحبت می‌کنیم سعی دارند این موضوع را انکار کنند و همه‌چیز را به اراده خود ربط دهند. البته باید به این افراد گفت که واقعاً شانس وجود دارد.

فروردین

فروردین‌ماهی‌ها هم تقریباً ازلحاظ خوش‌شانسی، وسط قرار می‌گیرند. گاهی اوقات بخت با آن‌ها یار است و خوش‌شانسی‌های بسیار بزرگ می‌آورند. گاهی اوقات هم کاملاً بدشانس می‌شوند؛ بنابراین خیلی قابل پیش‌بینی نیستند و می‌توان گفت میانه می‌باشند.

اردیبهشت

اردیبهشت‌ماهی‌ها همانند فروردین‌ماهی‌ها فقط در بعضی از جنبه‌ها خوش‌شانس هستند. هنگامی‌که صحبت از شغل و اهداف مالی می‌شود، معمولاً شانس با آن‌ها یار است اما در مورد چیزهای دیگر مانند زندگی، عشق یا مسائل رمانتیک خیلی خوش‌شانس نیستند.

خرداد

خردادماهی‌ها گاهی اوقات زندگی برایشان به‌گونه‌ای رقم می‌خورد که انگار کل جهان مقابل آن‌ها ایستاده‌اند و مخالفشان است. آن‌ها باید از حداکثر قدرت و توان خود استفاده کنند تا این شرایط را کنار بگذارند و باتحمل، شرایط برایشان معمولی پیش می‌رود اما معمولاً خوش‌شانسی خاصی ندارند.

متولدین کدام ماه از خوش‌شانس‌تر و اقبال بهتری دارند

تیر

تیرماهی‌ها خیلی خوش‌شانس هستند. آن‌ها معمولاً افکار مثبتی دارند و به هرچه که بخواهند می‌رسند. شرایط عالی برای آن‌ها فراهم می‌شود و همیشه شانس در لحظات آخر به آن‌ها کمک می‌کند. غریزه قوی دارند و می‌دانند که با انجام چه اقداماتی خوش‌شانسی را به سمت خودشان جذب کنند.

مرداد

مرداد ماهی‌ها معمولاً بیشتر اوقات خوش‌شانسی می‌آورند، به شرطی که حسادت نکنند و حس منفی را از خودشان دور کنند. اگر این اقدامات را انجام دهند، در دسته افراد خوش‌شانس قرار می‌گیرند.

شهریور

شهریور ماهی‌ها هم افراد خوش‌شانسی هستند. کائنات در لحظات آخر به آن‌ها کمک می‌کند و در نتیجه اتفاقات خوبی برایشان رخ می‌دهد و معمولاً در هر کاری که وارد شوند می‌توانند در آن به موفقیت برسند.

مهر

مهر ماهی‌ها نباید خیلی روی شانس خود تکیه کنند، زیرا اکثراً خوش‌شانسی نمی‌آورند. خوشبختانه توانایی زیادی دارند و خیلی نیاز نیست که روی شانس اکتفا کنند اما اگر صحبت از شانس باشد نمی‌توان گفت خوش‌شانس هستند.

آبان

آبان ماهی‌ها خودشان افراد مضطرب و حساسی هستند اما اگر صحبت از شانس باشد، معمولاً برنده می‌شوند. آن‌ها اگر کمی انرژی مثبت به خودشان بدهند، قطعاً متوجه می‌شوند که جزء خوش‌شانس‌ترین‌ها هستند.

آذر

آذرماهی‌ها جزء خوش‌شانس‌ترین‌ها محسوب می‌شوند. همیشه می‌توانند به بهترین‌ها در زندگی دست پیدا کنند. آن‌ها عاشق ماجراجویی هستند و در این مورد هم همیشه بهترین فرصت‌ها در اختیارشان قرار می‌گیرد و در نتیجه اگر کنار آن‌ها باشید، از این‌همه خوش‌شانسی متعجب می‌شوید. آن‌ها می‌دانند که چگونه در تحقق آرزوهایشان در زندگی حرکت کرده و به بهترین‌ها برسند.

متولدین کدام ماه از خوش‌شانس‌تر و اقبال بهتری دارند

دی

دی ماهی‌ها باید بیشتر روی تلاش و پشتکارشان تمرکز کنند. شاید خیلی بدشانس نباشند اما جزء افراد خوش‌شانس هم‌طبقه بندی نمی‌شوند، زیرا اکثراً موانعی بر سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد که باید آن را کنار بگذارند.

بهمن

شانس برای بهمن‌ماهی‌ها به‌یک‌باره خودش را نشان می‌دهد؛ دقیقاً در لحظات آخر که همه‌چیز برای آن‌ها سخت و غیرقابل‌تحمل شده، به‌یک‌باره خوش‌شانسی به آن‌ها رجوع می‌کند وزندگی‌شان را تغییر می‌دهد.

اسفند

اسفندماهی‌ها دومین ماه خوش‌شانس محسوب می‌شوند و شبیه به آذرماهی‌ها هستند. آن‌ها هیچ‌گاه به شانس فکر نمی‌کنند و همیشه به تلاش خودشان پایبند هستند اما اکثر اوقات خوش‌شانسی به سراغ آن‌ها می‌آید و همیشه بهترین موقعیت‌ها در اختیارشان قرار می‌گیرد.

سخن آخر

مطلب بالا در مورد متولدین کدام ماه از خوش‌شانس‌تر و اقبال بهتری دارند بود اما به شخصه توصیه ای برای شما بزرگواران دارم که اینجور موارد را زیاد جدی نگیرید و اینگونه موارد جنبه سرگرمی دارند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید